سالگرد حاج قاسم 1400

گروه جهادی اویس قرنی با همراهی دانشجویان انصارالله یمن، غرفه مظلومیت و دستاوردهای انقلاب یمن را در کرمان و در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در سال 1400 برگزار کرد.

این نمایشگاه در مجموعه نمایشگاه‌های موکب بین‌المللی جهان‌مرد تشکیل شد و جوانان ایرانی و یمنی در آن به بزرگداشت مقام حاج قاسم پرداختند. کلیپ زیر، گزارش صدا و سیما از این موکب بزرگ است.

از اینجا می‌‌توانید تصاویری از این نمایشگاه را به روایت خبرگزاری حوزه مشاهده کنید. لازم به ذکر است که پیش از این، هنگام شهادت سردار سلیمانی، سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انقلاب یمن در طی نامه‌ای با دستخط خود، به خانواده ایشان تسلیت گفته و مقام شامخ ایشان را در افزایش قدرت جبهه مقامت ستود. جهت مشاهده این نامه که برای اولین بار دستخط ایشان توسط گروه جهادی اویس قرنی منتشر شده است، اینجا کلیک کنید.

در قسمت‌های زیر شما می‌توانید تصاویری از غرفه انصارالله یمن را در کرمان مشاهده بفرمایید.

آقای نورالدین شیرین در نمایشگاه کرمان حاج قاسم 1400
حضور مغتنم برادر نورالدین شیرین، مدیر شبکه بین‌المللی قدس تی‌وی ترکیه
دلنوشته ایران در نمایشگاه کرمان حاج قاسم 1400
دلنوشته‌های برای یمن

حضور گروه جهادی اویس قرنی به همراه برادران یمنی در کرمان، برکات بسیاری را به همراه داشت. یکی از آنها حضور برادر علی المحطوریی، مجاهد و نویسنده سیاسی یمن که برای حضور در سالگرد حاج قاسم در سال 1400 خود را به کرمان رسانده بود؛ در دانشگاه علوم پزشکی کرمان است. در این مراسم، ایشان رشادت‌های سردار سلیمانی را ستود و توضیحاتی پیرامون پیشنیه انصارالله ارائه نمود که با استقبال جامعه دانشگاهی کرمان مواجه شد.

در این مراسم، جناب آقای مصطفی عامر از دانشجویان یمنی، ایشان را به عنوان مترجم همراهی می‌کرد. (جهت مشاهده گزارش این خبر در سایت روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی کرمان، اینجا کلیک کنید.)

گزارش فعالیت‌هانمایشگاه‌ها

انصارالله یمنحاج قاسمسالگرد حاج قاسمفعالیت هاقاسم سلیمانیکمک به یمنموکب جهانمرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *