کمک های درمانی و پزشکی به جانبازان انصارالله و کودکان یمن

عکس خبر پویش کمک درمانی پزشکی یمن

همه ما دلمان می خواست که در کنار مجاهدان یمنی، رو در رو با استکبار خبیث که از آستین وهابیت بیرون زده است مبارزه کنیم. اما حالا که امکان آن برای ما نیست شما می توانید با کمک های به درمانی و پزشکی جانبازان و کودکان یمنی، نقش مهمی در این پیکار ایفا کنید.

برای کسانی که فعالیت های ما را دنبال می کنند، نام موسسه توسعه بنیان یمن، نامی آشناست. (جهت آشنایی با موسسه توسعه بنیان یمن اینجا کلیک کنید.) گروه جهادی اویس قرنی در ایران، زیرشاخه رسمی این موسسه محسوب می‌شود. این موسسه با همکاری گسترده خود با سایر نهادهای امدادرسانی در یمن، توانسته است راه کمک‌رسانی به مردم مظلوم یمن را بگشاید.

سابقه اولین همکاری گروه جهادی اویس قرنی و موسسه الجرحی در زمینه کمک های درمانی و پزشکی به مردم مظلوم یمن به اواسط سال 1397 بازمی‌گردد که گروه جهادی اویس قرنی موفق شد با همکاری برخی از موسسات ایرانی، چندین هزار دلار کمک‌های درمانی را به دست یمنی‌ها برسانید. (جهت مشاهده گزارش این توزیع بسته‌های درمانی اینجا کلیک کنید.)

در طی جدیدترین هماهنگی‌های صورت گرفته، گروه جهادی اویس قرنی موفق شده است با موسسه الجرحی، که به صورت اختصاصی در درمان و توانمندسازی جانبازان یمنی و امورپزشکی فعالیت دارد، این امکان را فراهم سازد که کمک‌های درمانی شما مردم عزیز و بزرگوار به دست مجاهدان و کودکان یمنی برسد.

شما می‌توانید جهت اهدا کمک‌های نقدی به نیت امور درمانی و پزشکی از طریق درگاه پرداخت امن زرین‌پال از طریق دکمه زیر اقدام بفرمائید.

پویش‌های حمایتی

انصارالله یمنشماره حساب کمک به یمنشماره کارت کمک به یمنفرزندان شهداکمک به یمنگروه فرهنگی جهادی اویس قرنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *