فروش کتاب «انقلاب اسلامی جدید»

کتاب انقلاب اسلامی جدید

شاید چندین سال قبل کسی تصور آن را هم نمی‌کرد، ولی حالا همه جهان او را می‌شناسند. با آن سخنرانی‌های جذاب و گیرا پیرامون امام خمینی(ره). همه شهید سید حسین الحوثی را به علاقه به امام خمینی(ره) می‌شناسند. جنبش انصارالله که او روزی آن را شهر صعده پایه‌گذاری کرد، حالا چشم امید همه مستضعفان جهان و آبروی جبهه مقاومت است. اهل کتاب و تحلیل که باشی می‌بینی که انقلاب او در یمن شده یک انقلاب اسلامی جدید!!

تکامل شخصیت انقلابی سید حسین الحوثی

سید حسین بدرالدین الحوثی، فرزند مرحوم علامه بدرالدین الحوثی، از علمای برجسته زیدیه در یمن است.(جهت آشنایی با مرحوم بدرالدین الحوثی، اینجا کلیک کنید.) رشد وی در یک خانواده علمی زیدیه، سبب شد که مفاهیم دینی به صورت عمیق و عملی در شخصیت وی شکل بگیرد. او که پایه گذار جنبش انصارالله یمن است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، سیدحسین شیفته امام خمینی شده و راه و روش ایشان را همان راه و روشی می‌داند که زیدیان یمن در طول سالها با آن پرورش یافته و مذهب شان بر آن استوار شده است. زیرا از اصول اساسی مذهب زیدیه، مقابله و مبارزه با ستمکاران و امر به معروف و نهی از منکر است و امام خمینی کسی است که به بهترین شکل با ظالمان و طاغوتیان مبارزه کرده است.

شیفتگی سیدحسین بدرالدین نسبت به امام خمینی، او را بر آن می‌دارد که در سال 1989 میلادی و در سالهایی که کشور درگیر جنگ با رژیم بعث بود، به ایران سفر کند. عبدالرحیم الحمران که در این سفر همراه وی بوده است، جریان را اینگونه روایت می‌کند:
سیدحسین انقلابی درجه یکی بود. به جمهوری اسلامی سفر کرد و به سختی توانست به ایران که درگیر جنگ و مشکلات شدید امنیتی بود، وارد شود. او در آن روزگار شخصیت شناخته شده ای نبود و بیش از یک ماه در سوریه توقف کرد تا توانست رابطی پیدا کند که از طریقش وارد ایران شود.

سیدحسین در این سفر بیش از پیش شیفته راه امام خمینی شده و می‌گوید: «چه بسا پرچمی که امام خمینی برافراشته است، هیچ جایگزینی نداشته باشد». این قرابت فکری به جایی میرسد که به فکر باقی ماندن در ایران و ملحق شدن به سپاه بدر برای مبارزه با صدام می افتد. اما به هر حال، این سفر 18 روز طول می‌کشد و سیدحسین پس از ملاقات با شخصیتهای علمی ایرانی و عراقی مستقر در ایران، به کشورش باز می‌گردد.

وی یکبار هم به مصر می‌رود تا با سیف الإسلام البنّاء، فرزند شیخ حسن البنّاء مؤسس حرکت اخوان المسلمین مصر دیدار کند. این دیدار در سال 1987 صورت گرفته و سیف الإسلام او را برای بازدید به دانشگاه الأزهر می‌برد. در همین سفر، سیدحسین تلاش می‌کند با عمرعبدالرحمن نویسنده کتاب «الفریضه الغائبه» در موضوع جهاد دیدار کند.

پس از حادثه یازده سپتامبر و حمله امریکا به افغانستان، سید حسین الحوثی به صورت گسترده رویکرد ضد آمریکایی را در پیش گرفت. عده‎ای معتقدند نقطه شروع حرکت حسین الحوثی در رمضان ۱۴۲۲ق و در روز جهانی قدس بود. او در این روز برای نخستین بار برای مردم سخنرانی کرده و اطلاعیه امام خمینی را به طور کامل قرائت کرد. حسین الحوثی تصویر کاملی را از جنبش انصارالله ارائه کرد. او مبارزه با امریکا و اسرائیل را به عنوان فریضه دینی قلمداد کرده و همواره از خطر آمریکا برای اسلام و مسلمین سخن می‌گفت. سید حسین الحوثی معقتد بود باید برای اسلام دست به کاری زد و از آمریکا و اسرائیل برحذر بود. نگاه ضد استکباری و اسرائیلی وی تا آنجا پیش رفت که اعلام کرد نمازی که همراه با برائت از صهیونیسم نباشد مورد رضایت و قبول خداوند نیست. از این رو شاگردان و طرفداران وی در محافل دینی و سیاسی صعده و صنعاء به ویژه پس از اقامه نماز جمعه، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‎دادند. این اقدام تا جایی پیش رفت که فریاد مرگ بر امریکا و اسرائیل به عنوان شعار و نماد جریان انقلابی یمن تبدیل شد.

کتاب «انقلاب اسلامی جدید»

کتاب «انقلاب اسلامی جدید» به بیان مجموعه نظرات شهید سید حسین بدرالدین الحوثی پیرامون انقلاب اسلامی ایران در سخنرانی‌ها و دروس وی می‌پردازد. دیدگاه جذاب وی در انطباق حرکت و شخصیت امام خمینی(ره) بر آموزه‌های قرآن آنقدر دقیق است که شاید ما در داخل یران، کمتر چنین دیدگاهی را به امام خمینی(ره) بیابیم.

طرح جلد قدیمی و اولیه کتاب «انقلاب اسلامی جدید»

آنچه پس از مطالعه کتاب برای خوانندگان آن حاصل می‌شود، بسیار فراتر از دیدگاه شهید سید حسین الحوثی به انقلاب ایران و مرحوم امام خمینی است. خوانندگان در خلال سطور این کتاب، می‌توانند معرفت عمیقی نسبت به ایدئولوژی جنبش انصارالله یمن و منظومه فکری رهبران آن پیدا بکنند.
لذا مطالعه این کتاب برای همه کسانی که قصد فهم درست جریان مقاومت یمن را دارند، ضروری است.

معرفی کتاب «انقلاب اسلامی جدید»

به همین علت بود که دفتر سید عبدالملک بدرالدین الحوثی (رهبر انقلاب مردمی یمن) دستور ترجمه این کتاب را به زبان فارسی داد. تمامی مراحل چاپ و توزیع این کتاب در ایران با حمایت و نظر مستقیم دفتر ایشان انجام می‌شود و به همه علاقه‌مندان به مقاومت مردمی یمن، توصیه می‌کند که مطالعه این کتاب ارزشمند را از دست ندهند. چاپ جدید این کتاب که توسط نشر معارف چاپ شده است، مورد استقبال فوق‌العاده قرار گرفته و در کمتر از یک ماه به چاپ سوم رسید.

طرح جلد جدید کتاب «انقلاب اسلامی جدید» با ویراستاری تازه

هم کتاب بخوانید، هم به ایتام یمن کمک کنید!

با هماهنگی صورت گرفته بین گروه جهادی اویس قرنی و موسسه شهداء یمن، کلیه عایدات این کتاب، برای ایتام شهدای یمنی هزینه خواهد شد.
شاید همین کتابی که به دست شما می‌رسد، وعده غذای گرمی بشود در دستان فرزند گرسنه یک شهید!

مراحل خرید اینترنتی کتاب

هزینه هر جلد کتاب، مبلغ 50 هزار تومان است که با 35 هزار تومان هزینه پست، مبلغ 85 هزار تومان برای یک کتاب تعین شده است.
جهت سفارش خرید کتاب به صورت اینترنتی، روی دکمه خرید کتاب کلیک کنید.

شما می‌توانید نظرات خود پیرامون کتاب «انقلاب اسلامی جدید» را، در قسمت نظرات این صفحه وارد نمایید.
جهت خرید بیش از یک جلد از این کتاب لطفا به شناسه Habib72@ در پیام‌رسان ایتا پیام داده و یا اینجا کلیک کنید.
با تشکر از همراهی شما

پویش‌های حمایتی

الحوثیانقلاب اسلامی جدیدسید حسین بدرالدین الحوثیکتاب انقلاب اسلامی جدیدکتاب یمننشر معارف

۱۷ نظرات

  • سلام الله علی سیدنا عبدالملک بدرالدین الحوثی رضوان الله

  • پروردگارا از ما راضی باش و توفیق یاری ایتام ال محمد را به ما عطا کن و بذر مهربانی و محبت را در دل های شیعیان بکار و قلب های ما را از سنگ یا سخت تر از آن نگردان . الحمدلله رب العالمین

  • سلام و درود خدا بر شما دوستان
    خیلی خوشحالم که با مجموعه شما آشنا شدم ، به امید پیروزی انقلاب اسلامی یمن .

  • سلام. وقت تون به خیر. من بیش از یک کتاب می خواهم بخرم با یک ادرس پستی، ایا باید چند بار خرید کنم، و امکان انتخاب چند جلد وجود ندارد؟

  • سلام
    من مشتاق هستم کتاب شما را بخرم
    فقط یک پیشنهاد
    دوست داشتم می توانستم در کنار شما و فرزندانش شهیدانتان علیه آل سعود کافر بجنگم

  • باتشکر از امکانی که فراهم کردید. در مورد پرداخت هزینه کتاب و هزینه پست، لطفا امکانی فراهم کنید که هردو مبلغ را یکجا پرداخت کنیم. خریدار مجبور است دوبار کارمزد انتقال وجه نیز پرداخت کند.شما طوری تنظیم کنید که هزینه پست و کتاب در یک مرحله قابل پرداخت باشد…باتشکر

  • چرا پرداخت دو قسمتیست؟یکبار باید کتاب را بخریم و یکبار هزینه پستی رابدهیم. هم خطای کاربر را بالا میبرد و هم نامتعارف است و احتمال امکان ارسال پستی را کم میکند

  • درود و سلام بر مجاهدین در راه خدا
    خداوند یارو نگهدارتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *