اسناد و مدارک فعالیت‌ها

با آغاز فعالیت گروه جهادی اویس قرنی، برای خیلی‌ها این سوال پیش آمد که از کجا باید مطمئن شویم که این کمک‌ها به دست نیازمندان واقعی یمن می‌رسد؟چه اسناد و مدارکی در زمینه فعالیت های این گروه وجود دارد؟
از کجا می‌توانیم به این گروه و شماره حساب اعلام شده اطمینان پیدا کنیم؟

ثبت رسمی در جمهوری اسلامی ایران

در پاسخ به این سوال مهم، اولین نکته این است که شماره کارت و حساب‌های اعلام شده از جانب گروه جهادی اویس قرنی، حقوقی و با همین نام هستند. و این یعنی که ما در جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی ثبت شده‌ایم.

مشاهده شماره کارت، شماره شبا و شماره حساب گروه جهادی اویس قرنی نزد بانک سپه (انصار سابق)

پرسش از مسئولین رسمی

دومین راهی که می‌توانید از طریق آن، پیرامون فعالیت‌های ما اطمینان کسب کنید و آنها را صحت سنجی نمایید، سوال از اعضای انصارالله یمن در ایران است. شما می‌توانید جهت تایید این مطلب با اعضای انصار الله در سفارت یمن در تهران تماس بگیرید و این مطلب را مستقیماً جویا شوید.

  • 📞 شماره تلفن همراه «نماینده موسسه شهدا یمن در ایران» آقای امین الحاکم: 09106372475

حمایت رسمی آقای الحاکم از گروه جهادی اویس قرنی

  • 📞 تماس جهت اطمینان با شماره تلفن همراه «مسئول کمک های مردمی و توسعه سفارت جمهوری یمن»، جناب آقای عبدالکریم المطری: 09050998994

سخنان آقای مطری در ایران در اولین تجمع قرارگاه مردمی پشتیبانی یمن

  • 📞 جبران القانص روابط عمومی کنسول سفارت جمهوری یمن در ایران: 09104674355

در صورتی که به شماره همراه اعلام شده اطمینان ندارید، می‌توانید در طی تماس با سفارت جمهوری یمن در تهران، نام موسسه بنیان را آورده و از آنها درباره صحت این مطالب سوال کنید. تنها موسسه مورد تایید سفارت موسسه بنیان است.

اطلاعات سفارتخانه یمن در سایت رسمی وزارت خارجه

📞 مشاهده شماره تماس سفارت دولت نجات ملی یمن(انصار الله)، اعلامی در سایت رسمی وزارت امور خارجه

اسناد رسمی اویس قرنی

سومین راهی که می‌توانید از آن اطمینان کسب کنید، اسناد و مدارک رسمی ماست.
گروه جهادی اویس قرنی در طی یک تفاهم‌نامه همکاری رسمی با انصارالله یمن، فعالیت‌های خود را در یمن به صورت قانونی و رسمی درآورده است.

این تفاهم‌نامه با موسسه بنیان التنموییه (موسسه توسعه بنیان) که زیر مجموعه رسمی انصارالله یمن است، انجام پذیرفته است. موسسه بنیان مانند جهادسازندگی ما در زمان دفاع مقدس است که چندین هزار نفر از نیروهای مردمی یمن، در این سازمان مشغول فعالیت هستند.
لازم به ذکر است که تمامی گردش مالی این موسسه کاملا زیر نظر مسئول مالی انصارالله انجام می‌شود. تمامی وجوه واریزی به حساب گروه جهادی به موسسه بنیان تحویل داده می‌شود.
پس با کمک به گروه جهادی اویس قرنی شما مستقیما به انصارالله کمک می‌کنید.

با وجود همه این مستندات و مدارک، ممکن است هنوز هم برای برخی، سوال وجود داشته باشد که چگونه این کمک‌ها به یمن می‌رسد. این دو صفحه در سایت ما رو مطالعه بفرمایید. سعی شده توضیحات کامل در رابطه با نحوه فعالیت ما ارائه شود. در صورتی که سوال بیشتری داشتید، در قسمت نظرات همین صفحه، سوالات خود را بپرسید و یا در پیام‌رسان ایتا به شناسه Habib72@ پیام دهید. مطالعه صفحات زیر نیز می‌تواند در شناخت گروه جهادی اویس قرنی به شما کمک کند.