شماره کارت کمک به یمن + اسناد و مدارک

خبر شماره کارت کمک به بمن

با مشاهده مظلومیت مردم یمن خیلی‌ها می‌خواهند به یمن کمک کنند. ولی با توجه به شرایط محاصره مردم یمن شماره کارت معتبر برای کمک به یمن کدام است؟
با یک جستجوی ساده در اینترنت ممکن است چندین شماره کارت که از جانب موسسات مختلف معرفی شده‌اند را پیدا کنید. شماره کارت‌هایی که ممکن است هر یک خود را به یک ارگان دولتی منتسب کنند. ولی سوال اصلی این است:

هر یک از این ارگان‌ها باید پاسخ بدهند آیا حکومت یمن در دست آنهاست؟

ممکن است برخی با رابطه‌های مختلف بتوانند روابطی را در یمن ایجاد کنند و برخی امور را هم در یمن انجام دهند، ولی آیا این رابطه‌ها را حکومت یمن(انصارالله) تأیید می‌کند؟

راه استعلام اینکه کدام یک از کارت‌های معرفی شده مورد تأیید انصارالله یمن است، سوال از بلندپایه‌ترین مقامات انصارالله حاضر در ایران است. سفارت یمن در تهران به عنوان نماینده رسمی حکومت یمن و انصارالله حاضر به پاسخگویی هستند. همانگونه که سابقا هم اعلام کردیم تنها نهاد مورد تأیید انصارالله یمن جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی، مؤسسه توسعه بنیان است. (جهت مشاهده شماره تماس سفارت یمن از سایت رسمی وزارت امورخارجه ایران، اینجا کلیک کنید.)

گروه جهادی اویس قرنی در طی تفاهم‌نامه رسمی با موسسه توسعه بنیان یمن، به عنوان تنها درگاه که از جانب انصارالله به رسمیّت شناخته می‌شود، جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی شناخته شده است. در تصاویر زیر شما می‌توانید قرارداد رسمی ما با موسسه بنیان مشاهده بفرمایید. این تفاهم‌نامه با مهر و سربرگ رسمی موسسه بنیان یمن انجام شده و کاملا مورد تأیید انصارالله یمن می‌باشد.

💢 لازم به ذکر است که به جز گروه جهادی اویس قرنی، هیچ مجموعه و شماره کارت دیگری مورد تایید انصارالله یمن نیست.

💢 هر کس که شماره کارتی ارائه کرد، از او گزارش کار و تأیید از انصارالله یمن مطالبه کنید و بدانید که روشنگری شما در این رابطه، کمک بزرگی به مردم یمن است.

وَمَا تَوْفِیقِی إِلَّا بِاللَّهِ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَإِلَیْهِ أُنِیبُ

 

اخبار

شماره حساب کمک به یمنشماره کارت کمک به یمنکمک به یمنیمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *