برپایی موکب در مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر 1401

عکس خبر موکب مشهد شهادت امام رضا صفر 1401

مشهد مقدس محل اتصال همه قلوب شیعیان مخصوصا اهالی ایران، به یکدیگر به محوریت امام رئوف است. روزهای پایانی ماه صفر شاهد حضور میلیون‌ها عزادار مصائب اهل‌بیت علیهم‌السلام در مشهد مقدس است. به همین مناسبت تصمیم به برپایی موکب در مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر 1401 گرفتیم.

روزهای پس از اربعین سنگین سال 1401 بود. (جهت مشاهده گزارش فعالیت موکب اویس قرنی در اربعین سال 1401 اینجا کلیک کنید.). درست است که هنوز فشارهای کاری اربعین به اتمام نرسیده بود، ولی فرصتی برای از دست دادن نبود. باید به پا می‌خواستیم تا در جوار امام مهربانی‌ها، شاهد مهربانی مردم ایران به ایتام شهداء یمن باشیم.

اعلام آمادگی برای برپایی موکب انجام شد. حجم انبوه زائران پیرامون ما را وادار به آن کرد که برای بهتر دیده شدن، در دو مکان مختلف موکب برپا کنیم. یکی در خیابان واعظ طبسی و دیگری در حدفاصل میدان بسیج و چهارراه دانش

در کلیپ زیر، گزارش زیبایی از فعالیت‌های این دو موکب را مشاهده می‌کنید.

استقبال مردمی از موکب‌های اویس قرنی

مردم غیور و نوع‌دوست ایران که همواره حامی مظلومان و مستضعفان بوده‌اند، استقبال گرم و پرشوری از موکب اویس قرنی در مشهد مقدس داشتند. در کلیپ زیر شما می‌توانید گوشه‌ای از صحبت‌های زائران حریم رضوی را که با مظلومیت مردم یمن آشنا شدند، مشاهده کنید.

همچنین موکب اویس قرنی در مشهد مقدس این افتخار را داشت که در روزهای پایانی ماه صفر 1401 میزبان حجت‌الاسلام و المسلمین صاحبقرانی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی باشد.

ایشان ضمن ثبت‌نام در لیست حامیان ایتام شهداء یمن، مواضع محکم خود را در دفاع از مظلومیت مردم یمن اعلام نمودند.

حضور حجت‌الاسلام و المسلمین صاحبقرانی در موکب اویس قرنی

این اعلام حضور به گفتار محدود نشد و همین آشنایی سبب حمایت‌های مداوم ایشان از یمن و همکاری‌های مستمر در طول سال شد. در کلیپ زیر شما می‌توانید سخنان ایشان را مشاهده بفرمائید.

فعالیت‌های موکب

شهادت امام رضاکمک به یمنموکب اویس قرنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *