عکس گزارش توزیع بسته های غذایی در عمران

روزهای جنگ یکی پس از دیگری می‌گذشتند و رنج‌های تازه، بر رنج‌های گذشته مردم مظلوم یمن افزوده می‌شد. کاروان احسان مردم عظیم ایران دوباره به راه افتاد. گروه جهادی اویس قرنی با 280 بسته مواد غذایی به استان عمران یمن رسیده بود.

منطقه بکیل السواد در استان عمران، نقطه توزیع بسته‌های غذایی بود. بکیل از تیره‌های قبلیه بزرگ و پرافتخار همدان است. این قبلیه نقش اساسی در حکومت امیرالمومنین علیه‌السلام ایفا کرده و بسیاری از شهداء کربلا از آنها هستند. در روایات است که از اصحاب امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف نیز تعدادی از قبلیه همدان حضور دارند. علاوه بر این روایات فراوانی در مدح این قبلیه در روایات شیعه به ما رسیده است. همه اینها که کنار مجاهدت‌های مردان و زنان این قبلیه در انقلاب یمن که قرار دهید، مشخص می‌کرد که ما جای درستی آمده‌ایم.

توزیع این 280 بسته مواد غذایی بین خانواده‌های نیازمند استان عمران یمن به همراه پیام پر از مهر نماینده موسسه شهداء یمن در ایران جناب آقای امین الحاکم به زبان فارسی در تشکر از گروه جهادی اویس قرنی انجام شد. این پیام پر از مهر و محبت حاکی ارتباط عمیق و معنادار بین مردم ایران و یمن بود. همچنین روایت تلاش‌های گروه جهادی اویس قرنی برای حمایت از نیازمندان که به پشتوانه مردم ایران انجام می‌گرفت.


شما می‌توانید جهت کمک به ایتام و کودکان نیازمند یمن از طریق دکمه زیر اقدام بفرمائید.

توزیع بسته‌های غذاییگزارش فعالیت‌ها

شماره حساب کمک به یمنشماره کارت کمک به یمنفرزندان شهدافعالیت هاکفالت ایتامکمک به یمنگروه فرهنگی جهادی اویس قرنی

۵ نظرات

  • انشاالله یمن چنان کشور پر قدرت و ثروتمندی شود که به کمکهای ناچیز ما نیاز پیدا نکند.
    و انشاالله کمک کردنهای ما آمادگی و تمرینی باشد برای ظهور
    بی شک مردم یمن هنگام ظهور،سر بلند ترین مردم در طول تاریخند

  • خدا خیرتون بده

    چقدر محترم و دوست داشتنی هستن آدم هایی که عمل خیرشون به منطقه ی خودشون محدود نمیشه و برای کمک رسانی نه تنها به شهرهای دیگه بلکه به کشور دیگه فکر میکنند و این دغدغه مندی شون منجر به قدم برداشتن تو این راه میشه

    قدم هاتون ثابت و اجرتون مستدام….

  • خدا انشاا قسمت کنه بیشتر کمک کنیم.. بنده با عشق و اعتقاد کمک میکنم.. کاری با هیچی ندارم..یمن رو خیلی دوست دارم..

  • درود بر مردم شریف و غیور یمن ، لعنت بر ظالمینی که اون فجایع و تو یمن به بار آوردن شما مردم یمن عشقین بسکه باغیرت باشرف و شجاعین این روزام غیرتتون تو دفاع از غزه به حکام عرب درس غیرت میده ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️من قلبی سلام لیمن ❤️❤️❤️❤️❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *