حضور در یادمان شهدای هویزه در راهیان نور 1401

خبر راهیان نور هویزه 1401

با توجه به حضور سالیانه بسیجیان و امت حزب‌الله از سراسر کشور در اردوی معنوی راهیان نور، موکب اویس قرنی در یادمان شهدای هویزه در سال 1401 حضور پیدا کرد.

ایام پایانی سال بود و همه دل‌ها در مناطق عملیاتی جنوب کشور. اردوهای راهیان نور با همه قدرت در حال برگزاری بوده و حیف بود که در این اجتماع بزرگ مومنین، گروه جهادی اویس قرنی حاضر نباشد. به سمت جنوب حرکت کردیم. مقر اولیه کهف الشهداء اهواز بود. جلسه‌ها با مسئولین آنجا آغاز شده و گزینه‌های مختلف را بررسی کردیم. از حجم جمعیت زائران مناطق مختلف تا امکان اسکان و ظرفیت برپایی نمایشگاهی. یک گزینه بیش از همه خودنمایی می‌کرد. با توجه به آنکه تقریبا همه کاروان‌ها خود را برای زیارت به هویزه می‌رسانند و کاروان‌های دانشجویی در آن محل اسکان دارند، نمایشگاه و موکب خود را در راهیان نور 1401 در هویزه برپا کنیم.

با آقای بوعذار، مسئول محترم یادمان هویزه هماهنگی‌های لازم انجام گرفت و ایشان موافقت خود را اعلام کردند. نیروهای و تجهیزات لازم به یادمان رسید و نمایشگاه مظلومیت مردم یمن، معرفی ایتام شهداء یمن و موکب پذیرایی شربت خنک از زائران مهیّا شد. با توجه به فضای آنجا، یک سیر نمایشگاهی با عنوان از سید حسین علم‌الهدی تا سید حسین بدرالدین تولید و به همراه روایت‌گری اجراء شد که با استقبال خوب زائران مواجه شد.

یکی از برکات برپایی این موکب، شناسایی افراد و مجموعه‌های علاقمند به فعالیت در زمینه یمن در شهرهای مختلف بود. ضمناً سلسله نمایشگاهی مصور با عنوان شناسایی استکبار و نقش آن در کشورهای اسلامی از جمله یمن، توزیع کارت کفالت ایتام شهداء یمن و معرفی و فروش کتاب «انقلاب اسلامی جدید» از اقدامات این سفر بود.

کلیپ زیر، گزارشی از حضور موکب اویس قرنی به مدت یک هفته در یادمان هویزه است.

فعالیت‌های موکب

راهیان نور،هویزه،سید حسن علم الهدی،سید حسین بدرالدین الحوثی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *