دفاع حجت‌الاسلام و المسلیمن محمدتقی وکیل‌پور از مردم یمن

عکس خبر وکیل‌پور یمن

جهادی تنها کلمه‌ایست که بر قامت او می‌نشیند. روز و شب ندارد و از تبلیغ و منبر تا کارهای عمرانی تا تبلیغات و امدادرسانی در کوران کرونا، همه و همه را تبلیغ می‌داند. تبلیغی که با پوشیدن لباس روحانیت وظیفه او شده است. این‌ها توصیفات کوتاهی است از مجاهدت‌های حجت‌الاسلام و المسلمین وکیل‌پور و روایتی از حضور ایشان در دفاع از مردم یمن در ایام اربعین سال 1401 هجری شمسی.

درست است که ایشان همواره در عرصه‌های مختلف حضور داشته است، ولی خیلی‌ها ایشان را به واسطه جراحت ایشان در ایام اغتشاشات سال 1401 در تهران حین دفاع از مردم شناختند.

این کلیپ به نام «مدافع مردم، از یمن تا وطن» نام‌گذاری شده است. کسانی می‌گفتند که به جای کمک به شام و یمن به مردم خود کمک کنید. ولی در این جریان مشخص شد که کسانی که نگران مردم یمن هستند، از مردم ایران هم دفاع می‌کنند و مدعیان همان کسانی هستند که بر سر مردم خود انواع نارنجک‌های دست‌ساز را به صورت کور پرتاب می‌کنند.

پس از این جراحت و انتشار فیلم ایشان در فضای مجازی، برنامه بدون تعارف از شبکه دو سیما به نزد ایشان رفته و در طی مصاحبه‌ای جزئیات این حادثه را جویا شد.

ساعت 8 هر شب در موکب سیار اویس قرنی، ساعت امام رضایی نام داشت. کلیپ زیر گزارشی است از روایتگری ایشان در ساعات امام رضایی(ع) موکب سیار اویس قرنی

دغدغه‌مند خستگی‌ناپذیر

آخوندا چرا سرشون رو می‌بندند؟! مگه نمی‌گن سری رو که درد نمی‌کنه دستمال نمی‌بندند؟

کلیپ زیر توسط اداره امور اعزام مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی (شمع) از ایشان ضبط و تدوین شده است. ایشان در این مصاحبه از تجربیات مجاهدت‌های خود و هم‌سنگران خود در مبارزه با کرونا سخن می‌گوید.

اخبار

انصارالله یمنکمک به یمنگروه فرهنگی جهادی اویس قرنیمحمدتقی وکیل‌پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *