داستان عجیب جوان نابینای یمنی

داستان عجیب جوان نابینای یمنی

موسسه توسعه بنیان یمن، هزاران نیروی داوطلب مردمی را در راه سازندگی یمن سازماندهی کرده است . افرادی که هر یک داستان خود را دارند. عبدالحمید یکی از این نیرو‌های داوطلب است که داستان عجیب خود را دارد. این جوان نابینای یمنی به رغم محدودیت‌هایی که ممکن است امکان فعالیت‌های اجتماعی را برای افرادی این چنین محدود کند، تسلیم نابینایی نشده و دوشادوش سایر نیروهای مردمی داوطلب موسسه توسعه بنیان، به خدمت‌رسانی به مردم مشغول است.

نکته قابل توجه آنکه این جوان نابینای یمنی بدون آنکه از عصای سفید استفاده کند، روزانه مسافت زیادی را در میان کوچه‌هایی که در کوهستان ساخته شده است، پیاده‌روی می‌کند تا بتواند به نیازمندان بسته‌های غذایی را برساند.

کلیپ زیر، داستان عجیب او را روایت می‌کند.

نانوایی مورد اشاره در کلیپ، یکی از مجموعه نانوایی‌های خیریه موسسه بنیان است که روزانه و به صورت رایگان، هر کدام از آنها نان مورد نیاز چندین هزار خانواده را تأمین می‌کند. این نانوایی‌ها که نقشه ساخت آنها توسط گروه جهادی اویس قرنی به یمن ارسال شده، با قدرت ابتکار مهندسین یمنی، بازدهی آنها بسیار افزایش پیدا کرده و گروه جهادی اویس قرنی در تأمین مالی ساخت چندین نانوایی مشارکت کرده است. در لینک‌های زیر می‌توانید اطلاعات بیشتری از موسسه توسعه بنیان و ساخت نانوایی‌های خیریه کسب کنید.

اخبار

شماره کارت کمک به یمنفرزندان شهدافعالیت هاگروه فرهنگی جهادی اویس قرنییتیمیمن

۱ نظر

  • خدا نگهدار شما التماس دعا ما شرمنده ایم که نمی‌توانیم دوشادوش مردم یمن و در کنار آنها باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *