بیانیه گروه «الویه وعد الحق» پس از اولین حمله به امارات

اولین حمله گروه مقاومت به امارات

پس از عملیات بزرگ طوفان یمن، در دو مرحله که به هدف قرار گرفتن تعدادی از مناطق استراتژیک امارات متحده عربی توسط نیروهای مسلح یمن منجر شد، چهارشنبه شب (مصادف با 13 بهمن ماه 1400)، فرودگاه ابوظبی (پایتخت امارات) مجددا مورد حمله هوایی قرار گرفت. پس از این حمله، در حالی که امارات انگشت اتهام خود را به سمت انصارالله نشانه گرفته بود، با صدور یک بیانیه، گروه «الویه وعد الحق» مسئولیت این حملات را به عهده گرفت.
این گروه اعلام کرد که با چهار پهپاد انتحاری به فرودگاه ابوظبی حمله کرده است.

تصویر زیر بیانیه گروه «الویه وعد الحق» است که به صورت رسمی انتشار یافته است.

بیانیه گروه وعد الحق حمله به فردوگاه امارات
بیانیه منتشر شده توسط گروه «الویه وعد الحق»

ترجمه بیانیه گروه «الویه الوعد الحق»

بسم الله الرحمن الرحیم

و وعده حق نزدیک گردد ، ناگهان دیدگان کسانی که کفر ورزیده اند خیره می شود [ و می گویند: ] «ای وای بر ما که از این [ روز ] در غفلت بودیم ، بلکه ما ستمگر بودیم.» آیه 97 سوره نساء

با قدرت خداوند متعال و عزم مجاهدین، مردم شبه جزیره عرب سحرگاه امروز قیام کردند. با ارسال چهار هواپیمای بدون سرنشین که تاسیسات حیاتی ابوظبی را مورد هدف قرار دادند، به امارات متحده عربی شرور حمله کردند. تیپ‌های موعود تا زمانی که دولت امارات دست خود را از مداخله در امور کشورهای منطقه به ویژه یمن و عراق برندارد و مزدورانشان شامل جنگجویان، نیروهای امنیتی و سیاسیون را از تجاوزات خارج نکنند، به حملات دردناک ادامه خواهند داد و (این حملات) شدیدتر و دردناک‌تر خواهد شد.

شکر خدا را که یاور ضعیفان و عزت دهنده مؤمنان است.

تیپ‌ وعده حق
فرزندان جزیره العرب
1 رجب 1443

سابقه فعالیت این گروه

تیپ وعده حق در بهمن ماه سال گذشته نیز، یک حمله پهپادی به ریاض، پایتخت عربستان سعودی را تدارک دیده بود. این حمله به انتقام عملیات تروریستی بغداد که بیش از 100 کشته برجای گذاشت انجام شده بود.
برای مشاهده خبر این حمله در خبرگزاری ایسنا، اینجا کلیک کنید.

اخبار

ابوظبیالویه الوعد الحقاماراتامارات امن نیستحمله به فرودگاهعراقگروه مقاومتیمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *