بیماران سرطانی همواره در رأس بیمارانی هستند که به خاصترین حمایت‌ها نیاز دارند. شاید این جمله را بسیار شنیدید که:« سرطان غیر از درد هزینه هم دارد!» در میان بیماران سرطانی کودکان از جایگاه خاصی برخوردارند. رنج بیماری تن کوچک آنها را بیش از سایرین رنجور می‌کند. این شرایط را در حالتی تصور کنید که امکاناتی برای درمان موجود نیست و دشمن از هر سو شما را محاصره کرده و اجازه دسترسی شما را به راه‌های درمانی نمی‌دهد. این شرایط سخت شده موضوع مستند به وقت محاصره 1

این مستند به گارگردانی علی حسن الحمزی و با مدیریت تولید حسن طالب ساتر در یمن تولید و ضبط گردیده است. همچنین توسط گروه جهادی اویس قرنی به فارسی ترجمه و ارائه گردید. گوینده این اثر امیر حسین یاوری آهنگسازی و صداگذاری با قاسم علیزاده بوده است.

در کلیپ زیر، پیش‌پرده این مستند را مشاهده می‌کنید.

این اثر برای نخستین بار به صورت فراخوان برای اکران در مجموعه‌های فرهنگی، اداری و مذهبی کشور ارایه شد. ( جهت مشاهده فراخوان اکران مستند به وقت محاصره 1 اینجا کلیک کنید.)

این مستند به همت گروه جهادی اویس قرنی تولید و در حمایت از ایتام شهداء انصارالله به صورت بلیط فروشی اختیاری منتشر گردیده است. شما می‌توانید پس از مشاهده از حداقل مبلغ 1000 تومان تا هر اندازه که مایل بودید به ایتام شهداء یمن از طریق درگاه پرداخت زیر کمک کنید.

  • قیمت: 1 ریال
  • Please enter a number greater than or equal to 100.
    مقدار وارد شده نباید کمتر از 100 ریال باشد.
    برای ورود اعداد از اعداد انگلیسی استفاده کنید.
  • 0 ریال

کمک‌های شما از طریق درگاه بالا برای ایتام شهداء یمن هزینه خواهد شد. شما می‌توانید جهت اطمینان از رسیدن این کمک‌ها به کودکان نیازمند ، اینجا کلیک کنید.

تولیدات رسانه‌ای

بمب بیولوژیکزنان و کودکان یمنیسرطانسرطان یمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *