عکس خبر چرا یمن

در اربعین سال 1401 در مجموعه موکب‌های اویس قرنی در عراق بسیاری از بازیدکنندگان از موکب ما یک سوال واحد داشتند: چرا یمن؟

سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی عزیز، گلزار شهدای کرمان میزبان موکب اویس قرنی بود. در این موکب فرهنگی، کتاب «انقلاب اسلامی جدید» معرفی و پیرامون انصارالله یمن و دستاوردها و مظلومیت مردم آن اطلاع‌رسانی می‌شد. در این کلیپ در کلیپ زیر شما می‌توانید گزارش کوتاهی از حضور موکب اویس قرنی در گلزار شهدای کرمان را مشاهده کنید:

معمولا زوار حاج قاسم همه از دوستداران محور مقاومت هستند. سعی کردیم پاسخ سوال اصلی بالا را از زائران حاج قاسم بپرسیم. به سرعت متن مصاحبه به توافق رسیده شد و تجهیزات فیلم‌برداری پای کار آمد. از آنها پیرامون یمن پرسیدیم و نظرات آنها و آمار جالبی از آن کشور ارائه شد مستند مصاحبه زیر که مشاهده می‌کنید. این مستند به همت گروه جهادی اویس قرنی تولید و در حمایت از ایتام شهداء انصارالله به صورت بلیط فروشی اختیاری منتشر گردیده است. شما می‌توانید پس از مشاهده از حداقل مبلغ 1000 تومان تا هر اندازه که مایل بودید به ایتام شهداء یمن از طریق درگاه پرداخت زیر کمک کنید.

  • قیمت: 1 ریال
  • Please enter a number greater than or equal to 100.
    مقدار وارد شده نباید کمتر از 100 ریال باشد.
    برای ورود اعداد از اعداد انگلیسی استفاده کنید.
  • 0 ریال

کمک‌های شما از طریق درگاه بالا برای ایتام شهداء یمن هزینه خواهد شد. شما می‌توانید جهت اطمینان از رسیدن این کمک‌ها به کودکان نیازمند ، اینجا کلیک کنید.

تولیدات رسانه‌ای

انصارالله یمنزنان و کودکان یمنیکمک به یمنمظلومیت مردم یمن

۳ نظرات

  • اللهم عجل لولیک الفرج
    دمتون مهدوی با این کار قشنگ تون و جهاد تبیینی که دارید انجام می‌دید
    ان شاء الله عاقبت به خیر بشید

  • سلام.خدا قوت.در مورد محاصره بیشتر بگید. یعنی الان یمنی ها چگونه به مایحتاج عمومی مردم خود میپردازند؟ از فرهنگ عمومی مردم یمن در زمان صلح هم بگید. میخوام بدونم چرا این مردم در عصر ظهور نقش افرینی میکنند؟ چه چیز یمن متمایز از دیگر کشورهای عربی است؟ خداقوت و تقریبن از اول جنگ یمن،بصورت مداوم و در حد توان در حال کمک(حسب وظیفه) به یمن هستم..

  • واقعا دمتون گرم.
    خیلی مستند مصاحبه ی کامل و قشنگی بود 👌🏻👌🏻👌🏻
    اجرتون با صاحب الزمان ارواحنا فداه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *