عکس اطعام رمضانی 1401

پس از برپایی پرشور و شکوه عملیات اطعام رمضانی در سال 1400، گروه جهادی اویس قرنی با دعوت از مومنین به حسب وظیفه انسانی و شرعی خود، اقدام به اجرای عملیات اطعام رمضانی در سال 1401 نمود.

دعوت از مردم برای مشارکت در طرح اطعام رمضانی  1401
دعوت از مردم برای مشارکت در طرح اطعام رمضانی

ماه رمضان ماه بندگی خداوند است. بر مبنای روایات متعدد از حضرات معصومین علیهم‌السلام صدقه دادن در ماه رمضان بسیار سفارش شده و برترین صدقه، صدقه ماه رمضان به حساب آمده است. از سویی اجر اطعام به روزه‌داران و اجر کمک به نیازمندان و ایتام، همه در کنار هم سبب می‌شد تا مردم استقبال بسیار خوبی از این طرح داشته باشند.

پروژه اطعام، یکی از مهمترین برنامه‌های موسسه توسعه بنیان یمن است که برای ماه رمضان به صورت رسمی در یمن افتتاح شد.

با کمک مومنین و مردم شریف ایران، الحمدلله در طی سه مرحله موفق به توزیع 3420 بسته مواد غذایی، بین خانواده‌های ایتام و نیازمند یمن شدیم. مرحله اول این بسته‌ها توسط کمک‌های مردمی که از اول ماه شعبان تا اول ماه رمضان جمع‌آوری شده بود، در تاریخ 16 فروردین 1401 در بین مردم نیازمند یمن توزیع شد.

در کلیپ زیبای زیر، گزارشی از اولین مرحله توزیع این بسته‌ها شامل 3000 هزار بسته غذایی به ارزش 30 هزار دلار را مشاهده می‌کنید.

دومین مرسوله‌ کمک‌های مردمی در آستانه میلاد پر خیر و برکت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) توزیع شد. این محموله که شامل ۲۰۰ بسته غدایی بود، توسط موسسه شهدا یمن بین نیازمندان یمنی توزیع شد. هر یک از این بسته‌های غذایی شامل آرد، روغن، ماکارونی، شیر خشک و شکر بود. تصاویر زیر، قسمتی از آماده‌سازی این اقلام است.

سومین محموله کمک‌های جمع آوری شده از مردم عزیز ایران از نیمه ماه مبارک رمضان تا انتهای این ماه، در لیالی عید سعید فطر بین خانواده‌های نیازمند یمنی توزیع شد. این محموله که شامل ۲۲۰ بسته غدایی و با مشارکت قرارگاه مردمی پشتیبانی یمن تهیه شده بود، در قالب طرح عظیم اطعام رمضانی و توسط موسسه شهدا یمن بین نیازمندان یمنی توزیع شد. هر یک از این بسته‌های غذایی شامل یک کیسه آرد گندم ، یک بطری روغن، یک کیسه برنج و یک کیسه شیرخشک بود.

توزیع بسته‌های غذاییگزارش فعالیت‌ها

انصارالله یمنبسته غذاییشماره حساب کمک به یمنشماره کارت کمک به یمنکمک به یمن

۱ نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *