فرخوان برای اکران مردمی مستند «به وقت محاصره»

عکس خبر اکران به وقت محاصره

به عمق فاجعه که دقت کنی، می‎بینی درد و رنج و ماتم تمامی ندارد. همه غصه فقط از حملات هوایی نیست که گاه و بیگاه تن ساختمان‌های شهر را به لرزه می‌اندازند؛ کودکان که بماند. فقط سوء تغذیه شدید نیست که بی‌رحمانه خون کودکان بیگانه را در شیشه می‌کند و یا مادران یمنی، فقط از نبود آب‌آشامیدنی مناسب آه نمی‎کشند. جنگ و محاصره، جلوه‌های ترسناک دیگری نیز دارد که گوشه کوچکی از آن در مستند «به وقت محاصره» نمایش داده شده است.

شاید مردم ایران خوب بدانند رنج ناشی از تحریم چیست؟ وقتی عزیزانت در مقابل چشمت ذره ذره آب شوند و تو به علت تحریم‌هایی که رژیم خونخوار و تروریستی آمریکا اعلام کرده نتوانی برای او دارو تهیه کنی چه احساسی به تو دست خواهد داد؟

اما اینجا داستان فرق می‌کند. در یمن صحبت از تحریم نیست، بحث محاصره است. آنهم محاصره همه جانبه. محاصره‌ای که حتی اجازه ورود غذا و ابتدایی‌ترین داروها را هم به مردم نمی‌دهد.

فکر کن وقتی کشورت را محاصره کردند، بازهم داستان را رها کنند و بیشماره انواع بمب‌های مسوم و بیولوژیکی را بر سرت ببارند تا انواع سرطان‌ها و تومورهای عجیب را در اطرافت ببینی و فریاد بزنی:« کمک!!!» ولی ببینی محاصره همچنان پابرجاست و برای درمان نزدیک‌ترین افراد در زندگیت، کاری از دست تو بر نمی‌آید. اگر می‌خواهی بدانی بمب‌های بیولوژیک ساخت اسرائیل که از جنگنده‌های سعودی بر سر کودکان یمن می‌ریزند و محاصره این کشور چه بلایی بر سر آنها آورده است، کلیپ زیر را حتما تماشا کن.

مستند «به وقت محاصره» روایتی از مظلومیت مردم یمن است که تا به حال فکر آن را هم نمی‌کردید. داستانی از تاثیر محاصره یمن بر بیماران سرطانی این کشور. تمامی مراحل ضبط و تولید مستند در یمن انجام شده است. بدون واسطه رسانه‌ها و شبکه‌های خبری با مردم و متخصصین پزشکی یمنی صحبت می‌کند و آنچه را که آمریکا و همدستان منطقه‌ای او سعی داشتند مخفی کنند را برملاء می‌سازد.

در کلیپ زیر شما پیش‌پرده‌هایی از این مستند را مشاهده می‌کنید.

هم مستند پخش کنید، هم به ایتام شهداء یمن کمک کنید!

مدت زمان این اثر 40 دقیقه است. برای تهیه و دوبله حرفه‌ای این مستند به زبان فارسی، زحمات زیادی کشیده است. این اثر ارزشمند در حال حاضر به صورت بلیط فروشی خیریه به نفع ایتام شهداء یمن اکران خواهد شد.

تمامی مجموعه‌های فرهنگی، مساجد، پایگاه‌های بسیج، سالن‌های سینمایی و … می‌توانند محل اکران این اثر باشند. هر کیفیت صوتی و تصویری می‌تواند اکران کننده این مستند باشد و هیچ محدودیتی برای کیفیت وجود ندارد، ولی با توجه به کیفیت بالای خروجی این کار، تا بیشترین کیفیت‌های تصویری و صوتی را برای اکران پاسخگو است.

لذا از همه فعالان فرهنگی و کسانی که علاقه‌مند به کمک به مردم یمن هستند دعوت می‌شود تا با نمایش این اثر در مجموعه خود، صدای مظلومیت مردم یمن باشند. شما حتی می‌توانید جمعی از دوستان و آشنایان را به منزل دعوت کنید و این اثر را در تلوزیون منزل به نمایش بگذارید. یک ویدئوپرژکتور را تهییه کنید و از مردم محل دعوت کنید تا برای تماس مستند حاضر شوند و مبالغ اهدایی خود را به صورت اختیاری و خیریه به ایتام شهداء یمن اهداء کنند. ارگان‌ها و مجموعه‌ها هم می‌توانند برای کارکنان و خانواده‌های آنها برنامه نمایش مستند را داشته باشند. بسیج دانشجویی و یا دانش‌آموزی نیز می‌توانند از اکران‌کنندگان این اثر باشند. خلاصه هر کسی که باشید و هر امکاناتی که داشته باشید، می‌توانید با اکران مستند «به وقت محاصره» صدای مظلومین یمنی باشید.

برای برخی که امکاناتشان بیشتر است، گروه جهادی اویس قرنی حمایت‌های ویژه‌ای را برای کمک به اکران گسترده این اثر تدارک دیده است. جهت عضویت در کانال اطلاع‌رسانی مستند در پیام‌رسان ایتا و یا درخواست جهت اکران این مستند از طریق دکمه‌های زیر قدام بفرمایید.

علاوه بر دکمه بالا، شما می‌توانید از طریق پست‌الکترونیک مجموعه به نشانی info@owaisqarani.com نیز، درخواست خود را ارسال بفرمائید.

اخبار

بیماری های خاصسرطان یمنفرزندان شهداکفالت ایتامکمک به یمنگروه فرهنگی جهادی اویس قرنیمحاصره یمن

۱۳ نظرات

  • اللهم عجل لولیک الفرج
    خدا باعث و بانی این ظلم فجیع رو لعنت کنه، ما توی امنیت و آرامش کشورمون نشستیم و از همه چیز مینالیم درحالیکه هزینه ی مقاومت رو این کودکان معصوم دارن میپردازن…

  • اللهم عجل لولیک الفرج
    چه دردناکه حتی دیدن این صحنه ها!!
    امیدوارم خدا همه مارو از غفلت های دنیایی نجات بده تا بیشتر دستگیر همنوعانمون باشیم

  • سروده ام را جهت تقویت انگیزه حامیان قیام برای حمایت از مقاومت مستضعفین یمن نیز تقدیم می نمایم:
    من از مادرم هاجر آموختم*
    دویدن! اگرچه نبینی امید*
    تو برخیز و هر دم تلاشی نما*
    پس از آن، خدا، چشمه آرَد پدید

  • اللهم عجل لولیک الفرج
    ان شاءالله که حق مظلومین به زودی گرفته شود.

  • خدا لعنت کند آل سقوط کثیف رو و خدا لعنت کند جامعه بشری مدعی حقوق بشر غرب را که سکوت اختیار کرده اند.
    چه صحنه های دلخراشی. جدا اینها نیاز امداد رسانی دارند. این ملت یمن نیاز به کمک دارند. اگه راهی وجود داشته باشه من میرم

    • سلام علیکم.لعنت بر طالم و آه از دست مردمی که ظلم را میبینن و درمقابلش از مظلوم دفاع نمی کنند. آه از آه مظلوم .
      خداقوت
      ان شاالله بتونیم یاریگر مظلومین یمنی باشیم

  • سلام بر یمن و درود بر مقاومت تاریخی
    آنان
    اگر چه دورم ولی جانم با شماست
    پیروزی قول صادق حضرت باریتعالی است برای صابران بصیر و مجاهد
    صهیونیزم سعودی در باتلاق بیابانهای یمن کبود خواهد شد

  • اللهم عجل لولیک الفرج😭😭
    لعنت ابدی خدا و جمیع مخلوقات بر صهیونیست های وحشی و شیاطین دست نشانده آنها آلسعود وهابی

  • اگر سکوت شود بزرگترین ظلم به عدالت و انسانیت است
    هر کس به اندازه توانش

    • سلام بیایید همدل و همراه با مظلومان جهان قدم برداریم برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی ارواحنا له الفدا
      دعوت می کنم هر کس توانایی کار بزرگ تجارت دارد برای درهم شکستن تحریم ها و ظلم به مردم یمن به ما بپیوندد

  • یمن خط مقدم مقاونت هست.هرکسی باید در حد توان به مردم یمن کمک کنه

  • کمک به یمنی‌‌های مظلوم باید ادامه داشته باشه. ان‌شاءالله ما ایرانی‌ها بیشتر حمایتشون کنیم. لعنت خدا بر آل سعود. به امید نابودیشون ان‌شاءالله.

    • قلبم به درد اومد . خدا لعنت کند آل صعود جنایتکارو . اون اروپایی ها و آمریکایی هایی که دم از حقوق بشر می زنن ولی دستانشون الوده به خون انسان ها و بخصوص کودک های بی گناه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *