تصویر شاخص قربانی 1400

به الطاف خداوند منان و مهربانی شما مردم بزرگ ایران، قربانی عید قربان سال 1400 با مشارکت گروه جهادی اویس قرنی انجام پذیرفت.

بر اساس عمل به وظلیف شرعی و انسانی برای کمک به یمن، گروه جهادی اویس قرنی با همکاری موسسه شهدا یمن در این امر خداپسندانه شرکت یافت.

بدین منظور از تیرماه سال 1400، یعنی از حدود یک ماه پیش از آغاز عید قربان، جمع‌آوری کمک‌های خیریه برای قربانی آغاز شد. هزینه هر راس گوسفند بنابر اعلام موسسه شهداء، بین 100 تا 120 دلار و هر رأس گوساله از 800 تا 1000 دلار اعلام شده بود.

لازم به یادآوری است که ارسال هزینه‌ها هیچ محدودیتی نداشته و بانیان محترم می‌توانستند حتی با 1000 تومان در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

با همکاری موسسه شهداء یمن، بسته‌های گوشت، میان خانواده‌های فقیر و خانواده‌های شهدا یمن توزیع شد.

در کلیپ زیر، گزارشی از قربانی در عید قربان در یمن و توزیع آن بین ایتام را مشاهده می‌کنید.

گزارشی از قربانی‌های انجام شده توسط موسسه شهداء یمن در عید قربان سال 1400

بنابر گزارش سازمان‌های بین‌المللی در سال 2021، 1.6 میلیون کودک یمنی به دلیل جنگ آواره شده اند، به ویژه در استان‌های الحدیده و مأرب.
11.3 میلیون کودک برای زنده ماندن به کمک های بشردوستانه نیاز دارند.
حدود 2.3 میلیون کودک دچار سوء تغذیه شدید هستند و 400000 کودک زیر پنج سال از سوء تغذیه شدید رنج می برند.

سالهاست #بحران_انسانی در یمن تنها در اعداد و ارقام و چند تصویر دردناک خلاصه شده است و ائتلاف سعودی با ادامه محاصره خود به تشدید این بحران دامن می زند و هیچ یک از مدعیان حقوق بشر برای حل این بحران قدمی بر نمی دارند.

با تفاهم صورت گرفته بین گروه جهادی اویس قرنی و موسسه شهدا یمن، شما می‌توانید جهت قربانی در یمن و توزیع آن میان ایتام شهدا و انجام عقیقه نوزادان و فرزندان خود در یمن اقدام کنید. برای ثبت نام قربانی و عقیقه اینجا کلیک کنید.

توزیع گوشت قربانیگزارش فعالیت‌ها

عید قربانفرزندان شهدافعالیت هاقربانیکمک به یمنگروه فرهنگی جهادی اویس قرنییمن

۲ نظرات

  • ان شاءالله خدا خیرتون بده من بهترین ها را برای شما از خداوند متعال مسئلت دارم در این شرایط وانفسا که کمتر کسی به فکر مردم مظلوم یمن هست شما یاریشان مینمایید. الله یحفظکم

    • خیلی ممنونم از شما. ان شاء الله بتونیم به وظایف خودمون عمل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *