تصویری از بسته‌های ارزاق توزیع شده در یمن

با استعانت از درگاه ایزد منان و به الطاف مهربانه و بی‌منت مردم بزرگ ایران، طنین محبت شما برای کمک به یمن به این ملت رنج کشیده را در غالب طرح اطعام رمضانی در سال 1400 شمسی، رساندیم.

در ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۰، ۲۵۰۰ بسته ارزاق که با کمک خیرین محترم و به وسیله گروه جهادی اویس قرنی تهیه شده بود، بین خانواده‌های نیازمند شهدا در استان صنعا توزیع شد.

گروه جهادی اویس قرنی، با همکاری موسسه شهدا یمن و موسسه بنیان یمن یمن در ماه رمضان سال 1400 اقدام به توزیع 2500 بسته مواد غذایی در بین نیازمندان یمن کرد. هر یک از این بسته‌ها که ارزشی معادل 50 دلار داشتند، در طی دو مرحله توزیع شدند.

قسمت اول این ارزاق که شامل ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی بود، در شب شهادت امیرالمومنین(ع)، و قسمت دوم شامل ۱۵۰۰ بسته در لیالی عید فطر به دست خانواده‌های شهدا رسید.

گزارشی از توزیع اولین بسته‌های ارزاق در شب شهادت امیرالمومنین(ع) در یمن

در ادامه توزیع بسته‌های مواد غذایی، عبدالفتاح، مسئول بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی بنیاد شهید یمن پیرامون عملیات اطعام رمضان گروه جهادی اویس قرنی توضیح داد.

وی ضمن قدردانی از نیکوکاران و خیرین، درخواست کمک‌های بیشتری را نمود. با توجه به شرایط دشوار محاصره، وبا و بمباران جنگنده‌های آمریکایی _ سعودی شرایط دشواری برای مردم پیش آمده است.

در ویدئوی زیر، شما توضیحات عبدالفتاح را به همراه تصاویری از ارسال دومین مرحله از بسته‌های ارزاق را در ایام عید سعید فطر مشاهده می‌کنید.

سخنان مقام یمنی، پیرامون عملیات اطعام رمضانی گروه جهادی اویس قرنی

خدا را شاکریم که توانستیم به عنوان تنها مرجع رسمی کمک به یمن پاسخگوی اعتماد شما مردم مهربان باشیم و کمک‌های خیرخواهانه شما را به نیازمندان از این مردم مقاوم و غیور برسانیم.

به یاری خدا این مسیر ادامه دارد…

بسته‌های ارزاق در حالی در یمن توزیع شدند که سازمان‌های بین‌المللی و سایر کشورهای جهان تقریبا هیچ کمکی به مردم یمن نمی‌کنند.

شما می‌توانید کمک‌های نقدی خود را از طریق قسمت «حمایت مالی» همین سایت، مستقیما به مردم شریف و رنج کشیده یمن برسانید.

گزارش توزیع بسته‌های ماهیانه ارزاق در بین مردم یمن را از اینجا بخوانید.

توزیع بسته‌های غذاییگزارش فعالیت‌ها

اطعام رمضانیبسته ارزاقفعالیت هاکمک به یمنگروه فرهنگی جهادی اویس قرنیمواد غذاییموسسه توسعه بنیان یمنموسسه شهدا یمنیتیمیمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *