عکس خبر بسته‌های ماهیانه

با الطاف خداوند مهربان و با یاری شما خیرین محترم، گروه جهادی اویس قرنی افتخار دارد که کمک‌های ماهیانه خود را به محرومین یمن از خانواده‌های محترم شهدا تقدیم کند. این بسته‌های غذایی شامل برنج، ماکارونی، روغن، شکر و 18 عدد کنسرو است.

با کمک شما خیرین محترم این کمک‌ها که اکنون تعداد آن به 120 بسته رسیده، به صورت ماهیانه در یمن توزیع می‌شود. لازم به ذکر است که این بسته‌ها در ابتدا به این تعداد نبوده و فقط به وسیله کمک‌های مردمی به این تعداد رسیده است.

در زیر تصاویری از این بسته‌های غذایی مشاهده می‌کنید.

لازم به ذکر است علاوه بر این بسته‌های ماهیانه کمک، گروه جهادی اویس قرنی در قالب طرح‌های مناسبتی نیز اقدام به توزیع بسته‌های مواد غذایی نموده است. می‌توانید گزارش یکی از بسته‌ها را در ماه رمضان سال 1400 از اینجا مشاهده کنید. در ماه رمضان سال 1400 گروه جهادی اویس قرنی با کمک خیرین محترم، اقدام به توزیع 250 بسته مواد غذایی هر یک به ارزش 50 دلار نمود.

در پویشی دیگر، این گروه به مناسبت عید سعید قربان، اقدام به مشارکت در قربانی گوسفندان جهت اطعام نیازمندان یمن نمود که می‌توانید گزارش این پویش را از اینجا مشاهده کنید.

چرا کمک به یمن؟

بنابر آخرین گزارش سازمان ملل که توسط یونیسف در تاریخ 16 دی ماه 1400 (مصادف با 8 ژانویه 2022) منشتر نموده است، از جمعیت 27 میلیونی یمن، 20/7 میلیون نفر به کمک‌های فوری بشردوستانه نیازمندند. فاجعه وقتی خود را نشان می‌دهد که از این تعداد 11/3 میلیون نفر آن را کودکان تشکیل می‌دهند. از ابتدای جنگ تا اکنون بیش از 2 میلیون کودک آواره شدند. (جهت دریافت آخرین گزارش یونیسف درباره اوضاع یمن اینجا کلیک کنید.)

با این اوضاع ضرورت کمک‌های ماهیانه به محرومین یمن بیش از پیش مشخص می‌شود.

شما می‌توانید جهت حمایت از ایتام یمنی و کمک به کودکان این کشور از قسمت «کمک به یمن» و یا از اینجا اقدام بفرمایید.

توزیع بسته‌های غذاییگزارش فعالیت‌ها

ارزاقایتامبسته غذایی یمنبسته معیشتیشماره حساب کمک به یمنشماره کارت کمک به یمنقحطی یمنکمک به یمنیمن تنها نیست

۲ نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *