پرچم انصارالله یمن کدام است؟

تصویر خبر پرچم انصارالله

با یک جستجوی ساده در اینترنت و یا خرید از فروشگاه‌های محصولات فرهنگی و سیاسی، به سادگی می‌توانید پرچم انصارالله یمن را پیدا کنید. ولی باید بدانید که شما اشتباه می‌کنید. آنچه که می‎بینید یک تصویر جعلی است که هیچگونه ارتباطی به انصارالله یمن ندارد!

پرچم واقعی انصارالله یمن

باید گفت که پرچم واقعی انصارالله را همه دیده‌اند. ولی مردم ایران تصور نمی‌کنند که همین شعار انصارالله، پرچم رسمی این گروه باشد.

پرچم و شعار رسمی انصارالله همان جملات معرف «الله اکبر، الموت لآمریکا، الموت لأسرائیل، اللعنه علی الیهود، النصر للإسلام» است. معنای این پرچم و شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لعنت بر یهود، اسلام پیروز است» می‌باشد.

پرچم انصارالله
پرچم رسمی انصارالله یمن

این همان شعار مهم و اساسی است که شهید بزگوار سید حسین الحوثی آن را اعلام نمود . فریاد زدن همین شعارها کافی بود تا جنگ‌های تمام‌عیاری علیه انصارالله شکل بگیرد. در جنگ اول، سید حسین بدرالدین الحوثی به شهادت رسید. ولی به فضل الهی، این تهاجمات علیه حوثی‌ها که بعدها جنبش انصارالله را تشکیل دادند سبب انقلاب یمن و اخراج جنایتکاران از صنعاء شد. (جهت آشنایی با شهید سید حسین بدرالدین الحوثی، اینجا کلیک کنید.)

اعلام رسمی شعار انصارالله یمن توسط شهید سید حسین بدرالدین الحوثی

در کلیپ فوق، آن زمان که انصارالله گروهی کوچک حدودا 1000 نفره و در تنگنای شدید دولت وقت بودند، شهید الحوثی وعده داد که این شعار تنها اینجا نمی‌ماند و در توسط برادرانتان در جاهای دیگر فریاد زده می‌شود. پیش‌بینی که تحقق یافت و همین فریاد، سبب پیروزی انصارالله در انقلاب مردمی این کشور و در جنگ‌های سنگین گذشته و حال شد.

ماجرای پرچم جعلی

کسانی که با جامعه مدنی و سیاسی یمن آشنایی دارند، خوب می‌دانند که در یمن، قبیله از اهمیت بالایی برخوردار است. در بسیاری از مردم، قبل از آنکه خود را یمنی بدانند، خود را متعلق به قبلیه خود می‌دانند. پرچم جعلی که بسیار شبیه آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حزب‌الله لبنان است، برای اولین بار توسط مزدوران سعودی طراحی و منتشر شد؛ تا بدین‌وسیله، انصارالله را وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نشان داده و از جایگاه ملی و یمنی این جنبش نزد قبایل بکاهند. البته وفادارای جنبش انصارالله به محور مقاومت و ایفای نقش جدی او در این زمینه، مسئله‌ای نیست که برکسی پوشیده باشد.

متاسفانه در جامعه ایران، به علت آنکه اطلاعات کمی از حرکت و پیشینه جنبش انقلاب یمن وجود داشت، به سرعت در تله رسانه‌ای دشمن افتاده و بسیاری از سایت‌های رسمی و غیررسمی، اقدام به انتشار، توزیع و چاپ پرچم جعلی نمودند.

این درحالی است که هیچ تصویری از مردم یمن و مقامات انصارالله و یمنی موجود نیست که پرچم جعلی را در دست داشته باشند. به‌عکس همه با همان پرچم که حاوی شعار انصارالله است حاضر می‌شوند.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، رهبری، نیروهای مسلح، مقامات سیاسی و مردم تنها پرچمی که می‌شناسند، همان پرچم حاوی شعار انصارالله است. سایت زیر، درگاه رسمی انصارالله یمن است. شما می‌توانید در تمام صفحات این سایت جستجو کنید و ببینید آیا اثری از پرچم جعلی مشاهده می‌کنید یا خیر؟

www.ansarollah.com

پس از شما تقاضا می‌شود که در فضای مجازی و حقیقی روشنگری کرده و مردم را از افتادن در دام آل‌سعود برای ضربه‌زدن به محور مقاومت نجات دهید.

اخبار

انصارالله یمنپرچم انصاراللهپرچم انصارالله یمنپرچم جبهه مقاومتپرچم کشورهای جبهه مقاومتشعار انصاراللهیمن

۵ نظرات

  • من برای مردم یمن مخصوصا انصارالله احترام خاصی قائل هستم خداوند حافظ ملت یمن باشد.

  • یمن عضوی از ایالات متحده انقلاب اسلامی و عضو محور #شرافت .کشوری که پرچم آن هدایتگرین پرچم در زمان ظهور است . مردمانی شجاع که انشاالله پس از فتح مکران خود را به رکن یمانی خانه کعبه خواهند رساند . شعار ششم یمنی ها این می باشد عربستان مال ماست 👌در ضمن یک کانال تلگرامی بنام« الباس الیمانی» است که اگر در ایتا هم فعال شود خیلی خوب است ..به امید ظهور

  • خیلی ممنون واقعا عجیبه نمیدونستم این پرچم یمن است ممنون از آگاهی تون امیدوارم که حیله دشمن به خودش برگرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *