عکس خبر مولد النبی 1400

در آستانه میلاد پرخیر و برکت حضرت رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله‌وسلم و پس از مشاهده برکات و خیرات مراسم قبلی در ایام اربعین حسینی(ع)، تصمیم به برگزاری دومین تجمع قرارگاه مردمی پشتیبانی یمن در هفته وحدت گرفتیم.

مراسم میلاد حضرت رسول(ص) (مولد النبوی الشریفصلی‌الله علیه و آله‌وسلم) همه ساله در یمن، به بهترین و باشکوه‌ترین حالت ممکن برگزار می‌شود؛ به‌نحوی که در کشورهای اسلامی، به ندرت می‌توان جشنی را پیدا کرد که مردم در آن با اشتیاق و شور و شوق فراوان و وافر شرکت کنند.

در کلیپ زیر، شما می‌توانید تصاویر زیبایی از این مراسم باشکوه در یمن و سخنان سید حسن نصرالله و سید عبدالملک بدرالدین الحوثی را راجع به این جشن عظیم مشاهده کنید.

با این پیشنیه و عظمت این جشن در یمن، نباید دوستداران یمن در ایران ساکت می‌ماندند و با همه تلاش خود می‌بایست، برای بزرگداشت این مناسبت عظیم تلاش می‌کردند.

لذا تصمیم گرفتیم تا به اذن الهی، دومین تجمع قرارگاه مردمی پشتیبانی یمن را، به این مناسبت برگزار کنیم.

امور اجرایی مراسم

از همان ابتدا بنا را بر این گذاشتیم تا این مراسم با حداکثر توان برگزار شود. لذا علاوه بر ظرفیت گروه جهادی اویس قرنی، سفارت یمن، موسسه بنیان، موسسه شهدا و اتحادیه دانشجویان یمن در ایران با استفاده از ظرفیت خیریه هنر و بسیج دانشجویی، طرح ریزی آغاز شد و تقسیم وظایف گردید.

برای محل برگزاری مراسم، سالن بصیرت لانه جاسوسی گزینه مناسبی بود. چون علاوه ظرفیت مناسب و وجود راه‌های آسان دسترسی، برگزاری جشن میلاد منادی توحید در خانه شرک و نفاق، یادآور انهدام علائم شرک و نفاق در لحظه ولادت ایشان و سلطه پیام آسمانی او بر دیگر مکاتب در جهان بود.

از جناب آقای ابراهیم الدیلمی، سفیر محترم یمن در ایران و و حجت‌الاسلام و المسلیمن حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به عنوان سخرانان اصلی مراسم دعوت به عمل آمد.

همچنین برای استفاده از سخنان جناب آقای عصام العماد، مستبصر شهیر یمنی و همچنین علامه شیخ علی کورانی، علام شهیر لبنانی و نویسنده کتاب فاخر عصر ظهور نیز برای سخنرانی در این مراسم دعوت به عمل آمد.

یک مجری ایرانی و یک مجری یمنی به عنوان نماد وحدت، اداره مراسم را عهده‌دار شدند و از گروه بین‌المللی تواشیح محمد رسول الله(ص) نیز، جهت حضور در این مراسم و اجرای آثار فاخر خود دعوت به عمل آمد.

آقای محسن توسلی، برای اجرای ترانه خود در موضوع یمن به این برنامه دعوت شد.

دعوت از میهمانان برنامه

علاوه بر دعوت عمومی به وسیله سایت‌های خبری و فضای مجازی برای حضور مردم در این همایش، برخی از میهمانان گرامی برای حضور در این برنامه به صورت اختصاصی دعوت شدند.

از جمله این میهمانان را می‌توان به شیخ امین ساجو، رئیس اتحادیه اسلامی طلاب آفریقا در ایران و حجت‌الاسلام و المسلیمن سید ظفرعلی نقوی، نماینده رهبر شیعیان پاکستان در ایران و نمایندگان محترم حرکه‌النجاء عراق در ایران اشاره کرد.

روند برگزاری مراسم

با همکاری خیریه هنر، در ابتدای درب ورودی نمایشگاهی از آثار منتخب تولیدی در حوزه مظلومیت و اقتدار مردم یمن به دید عموم درآمده بود. همچنین گزیده‌ای از سخنان سید عبدالملک بدرالدین الحوثی در آغاز هفته وحدت در یمن، برای مخاطبین پخش شد.

حضور میهمانان محترم از بیش 50 کشور جهان در این مراسم عزیز نیز، حال و هوای خاصی به آن بخشیده و عظمت آن را بیش از گذشته می‌نمود.

ترانه «زخم روی زخم» یکی از ترانه‌هایی که آقای محسن توسلی در برنامه اجرا نمودند.

تصاویری از مراسم و ملیّت‌های حاضر در جشن میلاد حضرت رسول اکرم(ص)

پوشش رسانه‌ای مراسم

با توجه به گستردگی فعالیت‌ها و شخصیت‌های مهم حاضر در مراسم، این برنامه به نوبه خود کم نظیر بوده و لذا با استقبال گسترده رسانه‌ها مواجه شد. به نحوی که تعداد و تنوع بالا دوربین‌ها و خبرنگاران حاضر در جلسه، توجه مخاطبین را جلب می‌نمود.

تصاویری از حضور اصحاب رسانه در محل برگزاری مراسم

در کلیپ‌های زیر شما می‌توانید برخی از گزارشات این مراسم را مشاهده بفرمایید.

گزارش رسانه رسمی انصارالله یمن(شبکه المسیره) از جشن میلاد پیامبر(ص)

گزارش برنامه نمادو از شبکه دو از جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) گروه جهادی اویس قرنی

گزارش برنامه دوربین 7 شبکه آموزش از جشن میلاد پیامبر گروه جهادی اویس قرنی

اعلام آغاز دومین تجمع قرارگاه مردمی پشتیبانی یمن توسط خبرگزاری رسمی صدا و سیما

گزارش مراسم در خبرگزاری تسنیم

خبر برگزاری مراسم در خبرگزاری مهر

خبر برگزاری مراسم در خبرنامه دانشجویان ایران

تجمع‌ها و مراسماتگزارش فعالیت‌ها

ابراهیم الدیلمیانصارالله یمنسفارت یمن در ایرانقرارگاه مردمی پشتیبانی یمنلانه جاسوسیهفته وحدت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *