کمک موسسه توسعه بنیان یمن به زلزله زدگان خوی + فیلم

عکس خبر خوی

مقاومت جغرافیا و حد مرز ندارد. مرز آن به گستردگی و پهناوری انسانیت است. هر اندازه که بیشتر دلباخته این تفکر شوی، مرزهای روز زمین بیشتر پیش تو رنگ می‌بازند و بیشتر آسمانی می‌شوی. گروه جهادی اویس قرنی سال‌ها متولی جمع‌آوری کمک‌های مردم خون‌گرم ایران به مردم یمن بود. اما روزی شد که جمعی از هموطنان شریف ما در شهرستان خوی، درگیر زلزله شدند. هیچ کس نمی‌توانست ببیند که این مردم شریف در رنج و سختی هستند. حتی یمنی‌هایی که خودشان درگیر شدیدترین محاصره و جنگ حال حاضر جهان هستند. به همین دلیل آستین‌ها را بالازده و کمک های موسسه توسعه بنیان یمن برای مردم زلزله زده خوی جمع آوری و توزیع شد.

گروه جهادی اویس قرنی به همراه گروه جهادی انصارالزهرا سلام الله علیها در کنار موسسه توسعه بنیان یمن آمدند تا این کمک ها به مردم زلزله زده شهرستان خوی رسید و میان آنها توزیع شد.

با توجه به نیاز منطقه، تمام اقلام کمک‌ها شامل پتو و تجهیزات گرمایشی بود که در بین مردم پخش شده است.

سابقه کمک اهالی یمن به زلزله‌زدگان سوریه

مدت زمان کمی پس از زلزله خوی، شاهد زلزله وحشتناکی در ترکیه و سوریه بودیم. زلزله مهیبی که هزاران نفر را به کام مرگ فرو برد و میلیون‌ها نفر را آواره کرد. در این بین سیل کمک‌های جهانی به سمت ترکیه روانه شد، ولی سوریه به علت وجود محاصره ظالمانه آمریکا از دریافت این کمک ها منع شد. در این میان اهالی یمن با شعار «از یمن تا شام، همه مقاومت هستیم.» کاروان بزرگی را در حمایت از مردم سوریه تدارک دیدند. این کاروان با حضور سفیر یمن در سوریه بدرقه شد که در زیر، تصاویر آن را مشاهده می‌کنید.

حرکت کاروان کمک‌های یمنی‌ها به زلزله‌زدگان سوری

گزارش خبرگزاری فارس و ابراز احساسات مردم

پس از آنکه خبرگزاری فارس این خبر را منشتر کرد، سیلی از احساسات مردم در فضای مجازی منتشر شد. گوشه کوچکی از آن را می‌توانید در نظرات زیر این خبر در خبرگزاری فارس بخوانید:

اخبار

کمک به یمنکمک یمن به زلزله خویکمک یمن به زلزله سوریهکمک یمنی ها به ایرانکمک یمنی ها به خویکمک یمنی ها زلزله زدگان سوریهگروه فرهنگی جهادی اویس قرنیمحور مقاومت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *