سخنان آقای مطری در اولین تجمع قرارگاه مردمی پشتیبانی یمن

عبدالکریم مطری در اولین تجمع

به الطاف خداوند مهربان و همت گروه جهادی اویس قرنی و با همکاری خیریه هنر، بسیج دانشجویی و بسیج دانشگاه امیرکبیر تهران، در تاریخ 25 شهریور ماه سال 1400، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلیمن حاج‌ابوالقاسم (عضو مجلس خبرگان رهبری) و جناب آقای عبدالکریم مطری (نماینده موسسه توسعه بنیان یمن در ایران) اولین تجمع قرارگاه مردمی پشتیبانی یمن در آستان شهدای گمنام ولایت تهران واقع در محله حکیمه برگزار شد. (برای مشاهده گزارش این برنامه، اینجا کلیک کنید.)

در این مراسم، جناب آقای مطری ضمن قدردانی از برگزاری این برنامه، به بیان مطالب مهمی پرداختند. آنچه ایشان به آن اشاره کردند در واقع فلسفه وجودی گروه جهادی اویس قرنی بود که به عنوان بازوی فعالیت‌های مردمی موسسه توسعه بنیان در ایران فعالیت می‌کند.

مطری در پایان سخنان خود برای همکاری با فعالان مالی، توسعه‌ای، کشاورزی یا صنعتی اعلام آمادگی کرد. برای انجام همکاری با موسسه بنیان در زمینه‌های فوق، با گروه جهادی اویس قرنی ارتباط برقرار کنید.

سخنان جناب آقای مطری در اولین تجمع قرارگاه مردمی پشتیبانی یمن

ترجمه سخنان جناب آقای مطری

بسم الله الرحمن الرحیم

با سپاس خدای متعال و صلوات بر محمد و آل محمد و عرض سلام و خیر مقدم خدمت همه حضار عزیز

ما در روزگاری زندگی می‌کنیم که یادآور غم‌انگیزترین و دردناک‌ترین حادثه‌ای است که در طول تاریخ بشریت رخ داده است که اثر آن از گذشته تا آینده همچنان ادامه دارد.

یادآور زمانی است که عده‌ای در مقابل دشمن مقاومت کرده‌اند و درس آزادی و عزت نفس و استقلال به بشریت داده‌اند.

این ایام، یادآور بزرگداشت شهادت امام حسین علیه السلام، نوه پیامبر اکرم صلوات الله علیه و علی آله است، که در مورد ایشان می‌فرماید:

((حسین از من است و من از حسینم. هر کس حسین را دوست دارد، خدا او را دوست خواهد داشت.))

همانا مردم یمن در این زمانه، در همان مظلومیتی زندگی می‌کند که امام حسین علیه السلام در آن زندگی کرد. کربلای یمن همان کربلای حسین علیه‌السلام است. همانگونه که این جنگ، همان جنگی است که امام حسین علیه السلام ضد باطل در آن شرکت کرد؛ که تا امروز به هیچ عنوان متوقف نشده است. امروز رهبری جبهه اسلام ناب با محور مقاومت است و در جبهه باطل، به رهبری آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود است. نبرد حق و باطل، بین خیر و شر بی‌طرف نمی‌پذیرد. (بی‌طرف ندارد، یا با حق هستیم یا با باطل!)

مردم یمن که اهل ایمان و حکمت هستند، راه خود را انتخاب کردند و با پیروی از اسلام ناب محمدی تصمیم می‌گیرند. این آزادی و عزت، ثمره این انتخاب است.

مردم یمن از تسلیم شدن در برابر استبداد یزیدی که توسط آمریکا و صهیونیست‌ها رهبری می‌شود، سرباز می‌زنند و از پیوستن به اردوگاه منافقان که رژیم سعودی و اماراتی آنها را رهبری می‌کنند، خودداری می‌کنند.

تنها راه حسین علیه السلام است که به استقلال و آزادی ملت‌ها منجر می‌شود؛ این راه نشان دهنده اسلام ناب محمدی است.

برادران و خواهران محترم؛ کشور ما، یمن، به لطف خداوند متعال، کشوری سرشار از ثروت و کشوری حاصلخیز است و ما می‌توانیم محصولات مختلف کشاورزی از جمله گندم و سایر محصولات را تولید کنیم. جغرافیای محیطی ما، جغرافیای متنوعی در همه مناطق است.

از کجا غذا و داروی خود را به دست بیاوریم، هنگامی که نیروهای شرّ ما را از آسمان، دریا و زمین محاصره کرده‌اند؟
وظیفه کسانی که عاشقان امام حسین علیه السلام (که در محاصره یزیدیان شهید شد) هستند، این است که به مردم محاصره شده یمن کمک کنند.

افراد با تجربه در بین مردم آزاده ایران و همه کشورهای محور مقاومت باید در حمایت از مردم یمن، تا آنجا که می‌توانند تلاش کنند، زیرا مسئله یمن، جدا از راه امام حسین علیه‌السلام نیست.

برنامه‌های مهمی وجود دارد که برای حمایت از راه امام حسین علیه‌السلام اجرا می‌شود. یکی از مهمترین ظلم‌هایی که بر امام حسین علیه‌السلام وارد شد، بی‌عدالتی بود که همین ظلم بر مردم یمن وارد می‌شود.

این همکاری، این همبستگی و این تلاش است که ما را با اعتماد به خداوند متعال به نتیجه مطلوب می‌رساند.

در پایان، ما از برگزار کنندگان این برنامه، مخصوصا موسسه اویس قرنی و از همه کسانی که در حمایت از کربلای یمن و کمک به مردم یمن در آن شرکت کردند، تشکر می‌کنیم.

ما همچنان تاکید می‌کنیم که در موسسه توسعه بنیان، برای همکاری با هر طرفی که به دنبال کمک به مردم یمن است، از لحاظ مالی، توسعه‌ای، کشاورزی یا صنعتی حاضر هستیم.

السلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

تصاویر خبرگزاری دانشجو از اولین تجمع قرارگاه مردمی پشتیبانی یمن


همچنین بخوانید:
آشنایی با موسسه بنیان التنموییه (موسسه توسعه بنیان یمن)

اخبار

آستان شهدا گمنام ولایت تهراناولین تجمع قرارگاه مردمی پشتیبانی یمنعبدالکریم مطریفعالیت هاکفالت ایتامکمک به یمنگروه فرهنگی جهادی اویس قرنیمحله حکیمیهموسسه توسعه بنیان التنموییهیمن

۲ نظرات

  • درود به شرف مردم مقاوم یمن. انشاالله بتوانیم کمک کوچکی به این مردم بزرگ کنیم.

  • سلام
    واقعا انسان متاثر میشود از وضع مسلمانان مظلوم یمن علی الخصوص ازوضع کودکان گرسنه و قحطی زده یمن
    خداوند متعال بحق خود و حضرت صاحب الزمان فرج قریب الوقوع برای این سرزمین وانسانهای آزاد مردش روزی فرماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *